Jong PSV-uit: 400 kaarten, alleen georganiseerde busreis beschikbaar

• zaterdag, 02 apr 2022

FC Volendam speelt op maandag 4 april het uitduel bij Jong PSV. De verkoop start op zaterdag 26 maart om 11.00 uur. Voor het uitvak zijn er 400 kaarten beschikbaar. Fans hebben enkel de mogelijkheid om met de georganiseerde supportersbus af te reizen naar Eindhoven. Hieronder vind je alle informatie.

Geen autokaarten beschikbaar

Vanwege de beschikbare faciliteiten op Sportcomplex de Herdgang is het niet mogelijk om met de auto af te reizen naar de uitwedstrijd tegen Jong PSV. Dit betekent ook dat het niet mogelijk is om online tickets te kopen. Lees hieronder hoe je de wedstrijd alsnog bij kan wonen middels de georganiseerde busreis.

Georganiseerde bus

Voor de georganiseerde busreis zijn 350 kaarten beschikbaar. De kosten voor de busreis én het wedstrijdticket zijn in totaal € 27,50,-. De bus vertrekt om 17.15 uur vanaf Tase-terrein (parkeerplaats waar de Dirk van den Broek stond). Aanmelden kan door Nick Venema een bericht te sturen via 06-53199480. Geef de namen en het aantal kaarten aan hem door. Verder zijn er 50 buskaarten beschikbaar bij de Supportersvereniging FC Volendam. Voor verdere informatie voor deze busreis dien je contact op te nemen met de supportersvereniging.