Jong Volendam klaar voor kraker tegen Katwijk

• donderdag, 23 sep 2021

Aanstaande zaterdag staat er een heuze kraker op het programma van Jong FC Volendam. VV Katwijk is namelijk de tegenstander van de oranjehemden. Een duel waar genoeg sensatie in zit.

Een wedstrijd waar men naar uit kijkt. En dat is niet gek. Ondanks dat Volendam nog maar twee keer tegen Katwijk heeft aangetreden, is het duel nu al waar spektakel.  In de oefencampagne won de ploeg van Johan Plat met 3 - 4 van Katwijk. Dat willen de oranjehemden doortrekken.

Wisselende start voor Katwijk

Afgelopen week verloor Katwijk met 2 - 3 van Harkemase Boys in strijd naar een ticket voor het hoofdtoernooi van de KNVB beker. In de competite gaat het wat beter voor de ploeg van Anthony Correia. Met twaalf punten uit vijf wedstrijden staat Katwijk op de eerste plek. Tegen Rijnburgse Boys wisten de Katwijkers niet te scoren. Daar werd verloren met 2 - 0. Beide goals kwamen van oud Volendam-aanvaller Dani van der Moot.

Volendam heeft natuurlijk al een keer gewonnen van Katwijk, dus de zwakke plekken zijn bekend. Met acht punten uit vijf wedstrijden, staat Jong Volendam op de zesde plek. Vier punten minder dan de tegenstander van zaterdag. Om daar een punt van te maken is het strijdplan duidelijk: winnen. De laatste keer dat Volendam de thuisspelende ploeg was tegen Katwijk, werd er met 2 - 3 verloren.

Laatste twee ontmoetingen met Katwijk

13-07-2021 | VV Katwijk - Jong FC Volendam: 3 - 4
Jordi Blom, Younes Taha El Idrissi, Tayrell Wouter (2x)
11-01-2020 | Jong FC Volendam - VV Katwijk: 2 - 3
Kevin van Gasteren, Brian Plat

Bezoekersinformatie

Alle fans met een seizoenkaart kunnen gratis naar de wedstrijd. Daarnaast is het mogelijk om online je tickets te kopen. Dat kan hier. Ook is het mogelijk om aan de deur losse tickets te kopen. Voor volwassenen kost een ticket € 10,-. Voor kinderen € 5,-.

- Het stadion is vanaf een uur voor aanvang open.
- Vergeet niet je seizoenkaart of losse ticket.
- De Jaap Jonk Tribune is de enige tribune die in gebruik is. Deze is vanaf 14.00 uur geopend.
- De horecapunten zijn geopend.
- Het Kras Stadion is cashless. Er kan alleen betaald worden met pin of consumptiemunten. Consumptiemunten zijn te koop in de fanshop. Gelieve met pin te betalen.

Persinformatie

Voor alle thuiswedstrijden van Jong FC Volendam dient iedereen van de pers via e-mail een accreditatie aan te vragen bij de perschef van Jong FC Volendam. Je aanmelding kan verzonden worden naar stefan.vannierop@fcvolendam.org.