Jong Volendam verdient meer in bekerwedstrijd

• dinsdag, 18 aug 2009
  • Leestijd: 1 minuut

Jong Volendam is gisteravond de bekercampagne begonnen met een 1-1 gelijkspel tegen de beloftes van HFC Haarlem. De ploeg van trainer Saïd Ouaali had het grootste gedeelte van de wedstrijd een veldoverwicht en had de betere kansen maar kon dit niet omzetten in een overwinning. Na een ruststand van 0-0 zette oud-Volendamspeler Rachid el Yaakoubi de Haarlemmers op 1-0. Nick Tol trok de stand weer gelijk in de 74e minuut: 1-1. De poule waarin Jong Volendam speelt bevat drie ploegen. Op maandag 7 september speelt FC Volendam thuis de tweede bekerwedstrijd tegen AZ.

Opstelling Jong Volendam: Costas Peristeridis, Nicky Sjaardema, Maikel van der Werff, Yannick de Wit, Justin Sporkslede, Nick Tol, Deen van Embricqs, Mohammed Ajnane, Nick van der Valk ('58 Kevin de Visser), Murat Onal, Roy Bakkenes