Jongeren in gesprek met trainer en voorzitter

• woensdag, 29 jun 2011

Dinsdagavond 28 juni vond er gezellige en informele avond plaats met jonge supporters van FC Volendam en het bestuur en technische staf van FC Volendam. Zo’n 15 jongeren waren naar de nieuwe kantine ‘Aan de Dijk’ gekomen om aan te horen wat de plannen zijn voor komend seizoen. Deze werden gepresenteerd door Wil Spanjer met een PowerPoint presentatie. Ook was er gelegenheid om vragen te stellen aan het bestuur en trainer Gert Kruys. Het was een zeer positief gesprek waarin veel besproken werd. Niet alleen kaartverkoop werd besproken maar ook het aantrekken van spelers, en de verbouwing die inmiddels volop aan de gang is. De zeer betrokken supporters hadden tal van ideeën waar de club mee aan de gang gaat. 'Zorg voor muziek na de wedstrijden op zondagmiddag en zet leuke meiden achter de bar. En vraag de spelers om na de wedstrijd naar het jongerenhome te komen. Dat werkt.' Net als trainer Gert Kruys vonden de jongeren de avond een uitstekend initiatief. Op deze manier hopen we deze specifieke groep meer te betrekken bij FC Volendam om onder andere meer sfeer in het stadion te brengen tijdens thuiswedstrijden. We zullen in de loop van het seizoen meerdere avonden organiseren.