Jongste Kidsclubleden eten patat met Frook the Fox

• maandag, 21 mrt 2011
  • Leestijd: 1 minuut

Op zaterdag 19 maart vond voor de vierde keer Patat eten met Frook plaats. In de businessclub van FC Volendam waren in totaal 90 plaatsjes bezet met dolenthousiaste kinderen! Frook en Clown Remon Ballon opende de middag. Rick Kruys, Ralph Hovestad, Maikel van der Werff, László Zsidai, Lars Veldwijk, Robbin Ruiter en Frank Schilder waren als grote hulp aanwezig om de kinderen te voorzien van patat, bitterballen en frikadellen. Ondertussen werden alle kinderen voorzien van ballonhoedjes, gemaakt door Clown Remon Ballon. Na het patat eten kregen alle kinderen een ijsje en werden de winnaars van de kleurwedstrijd bekend gemaakt waar mooie prijzen mee werden gewonnen. Daar was Billy ook bij, de mascotte van Sportkoepel en natuurlijk een goede vriend van Frook. Alle deelnemende kinderen kregen sowieso een Frook-sleutelhanger voor het inkleuren van de kleurplaat.

Het was een zeer geslaagde middag!