Kaartverkoop Jong Ajax-thuis gaat hard, samen Vol Voor Promotie!

• maandag, 11 apr 2022

FC Volendam speelt aankomende zaterdag onder leiding van Wim Jonk thuis in het Kras Stadion tegen het Jong Ajax van John Heitinga. De belangen rond deze wedstrijd zijn enorm in de strijd voor promotie waardoor FC Volendam hoopt te kunnen rekenen op de steun van de supporters. De kaartverkoop gaat hard, dus bestel je snel je kaartje in de online ticketshop om teleurstellingen te voorkomen. Samen gaan we Vol Voor Promotie!

Bijna uitverkocht

De kaarten voor aankomende wedstrijd tegen Jong Ajax gaan als warme broodjes over de toonbank. Een vol Kras Stadion kan het laatste zetje zijn richting een succesvolle afloop van de wedstrijd. Schaf dus snel je ticket aan om verzekerd te zijn van je stoel!

Vol Voor Promotie

De ploeg van Wim Jonk is momenteel bezig met een serieuze push voor promotie. Met nog vier duels te gaan is een gat van vier punten geslagen met de achtervolgers om directe promotie. Na de 3-1 overwinning op De Graafschap, is Jong Ajax de volgende horde. De Amsterdamse talenten zijn niet makkelijk te verslaan, waardoor de Volendammers het trouwe publiek nodig gaan hebben. Op 16 april moet het een uitverkocht Kras Stadion volledig achter de oranjehemden staan!

Garantie op spektakel

De wedstijd tegen Jong Ajax lijkt garantie te geven op spektakel. Eerder dit seizoen werd het 4-4 op Sportcomplex De Toekomst, na doelpunten late Volendamse goals in de 88ste en 95ste minuut. Vorig seizoen werd het thuis 3-2 voor FC Volendam na doelpunten in minuut 85, 94 en 95. Wie van doelpunten houdt moet bij deze wedstrijd aanwezig zijn!

Steun meegeven

Na deze thuiswedstrijd tegen Jong Ajax staan voor FC Volendam twee uitduels op het programma. Eerst in Stadion De Vliert tegen FC Den Bosch en vervolgens in het Riwal Hoogwerkers Stadium tegen FC Dordrecht. Deze twee wedstrijden zullen ongetwijfeld ook belangrijk worden voor de promotieplannen van FC Volendam. Daarom is het belangrijk om in dez thuiswedstrijd tegen Jong Ajax de ploeg extra steun mee te geven die ze ook in de opvolgende uitwedstrijden mee kunnen nemen.

Tickets

Tickets zijn verkrijgbaar via de online ticketshop. Zorg dat jij erbij bent om Vol Voor Promotie te gaan.