Kees de Boer beste speler van het E-Pupillen toernooi

• dinsdag, 25 mei 2010
  • Leestijd: 1 minuut

Kees de Boer van de E2 is zaterdag 22 mei bij het 7e Gijs Oskam Internationale E-Pupillen toernooi in Rotterdam uitgeroepen tot BESTE SPELER van het hele toernooi.

Ondanks dat de E2 niet verder kwam dan een mooie 3e plaats op dit sterk bezette toernooi (met oa. clubs als Sparta, NEC, Club Brugge, Racing Genk, Germinal Beerschot en Zulte Waregem) waren de beoordelaars zodanig onder de indruk van de zeer talentvolle aanvoerder van de ploeg dat zij hem als allerbeste beoordeelde. Dat is op zich bijzonder omdat de beste speler meestal wel uit een van de ploegen komt die in de finale staan.

Na een hele mooie speech van de beoordelaars waarin zij zeer lovende woorden over Kees zijn voetbal- en leiderskwaliteiten hadden kreeg hij een hele mooie beker als herinnering voor deze prestatie.

Kees de Boer van harte gefeliciteerd met deze bijzondere prijs bij de afsluiting van het seizoen.