Kees Kwakman te gast bij LOVE Sport Extra

• maandag, 27 feb 2012

Woensdag 29 februari om 18.00 uur is FC Groningen verdediger Kees Kwakman te gast in L.O.V.E. Sport “Extra”

Kwakman debuteerde in het seizoen 2004/2005 in het betaalde voetbal, voor FC Volendam in de wedstrijd Volendam-SC Cambuur-Leeuwarden (4-0). De verdediger was twee seizoenen basisspeler bij 'het andere oranje'. In 2006 vertrok Kwakman samen met rechtsback Gerry Koning naar RBC Roosendaal. In juni 2008 tekende Kwakman een contract dat hem voor de duur van drie jaar aan NAC verbond. Kwakman verkaste na 2 seizoenen bij NAC Breda naar FC Augsburg uit de Duitse 2. Bundesliga. Hij promoveerde met FC Augsburg naar het hoogste niveau in Duitsland Ondanks de promotie van FC Augsburg mocht Kwakman vertrekken. FC Groningen was op dat moment zoekende naar een nieuwe centrale verdediger en kwam terecht bij de clubloze Kwakman. Na wederzijdse interesse werd er een contract getekend voor twee jaar.[3] Kwakman verving Andreas Granqvist . In een interview gaf Kwakman aan liever niet vergeleken wilde worden met Granqvist, dit omdat hij - naar eigen zeggen - een totaal andere speler is en hijzelf meer een opbouwende speelstijl hanteert.

Presentatie: Jack Mühren en eenmalig presentator Ton Ojers!!!!

www.rtvlove.nl
Ether: 106.6 FM