Keje Molenaar te gast in LOVE Sport Extra

• woensdag, 20 jan 2016

Woensdag 20 januari om 18.00 uur is Keje Molenaar te gast in LOVE Sport Extra

Keje Molenaar (57) was als voetballer actief voor FC Volendam, Ajax, Feyenoord en SVV. Molenaar verwierf faam als zeer offensieve, stijlvolle opkomende rechts back, die constructief en offensief sterk was. Keje voetbalde samen met o.a. Dick de Boer, Dick Bond(Sport), Pier Tol, Gerrie Mühren, Johan Cruijff, Frank Arnesen, Sören Lerby, Frank Rijkaard, Ronald Koeman en Marco van Basten. Molenaar speelde 2 interlands tegen West Duitsland en Zwitserland. Op 14 december 2010 werd Keje gekozen in de ledenraad van Ajax. Dit gebeurde na een oproep van Johan Cruijff om meer oud-voetballers te krijgen. Als lid van de ledenraad communiceerde hij veel met de pers. Molenaar werd in 1990 beëdigd als advocaat, en is vanaf januari 2013 samen met Abeln, eigenaar van een advocaten kantoor in Amsterdam.

Om 18.30uur bellen met…Robert Molenaar

Presentatie: Jack Mühren en Bert van der Poppe
Techniek: Frans Winter
Nu ook voor uitzending gemist gaat u naar: www.rtvlove.nl en op FB pagina love sport extra