Keje Molenaar woensdagavond te gast in L.O.V.E. Sport Extra!

• maandag, 14 feb 2011
  • Leestijd: 1 minuut

Keje Molenaar is woensdagavond 16 februari om 18.00 uur de hoofdgast in L.O.V.E. Sport Extra!
Molenaar voetbalde tussen 1977 en 1990 voor FC Volendam, Ajax, Feyenoord en SVV. Hij speelde twee vriendschappelijke interlands.

Molenaar is beëdigt advocaat en sinds 2008 partner bij ‘Korvinus Abeln Advocaten’. Op 14 december 2010 is hij gekozen in de ledenraad van Ajax. Dit gebeurde na een oproep van Johan Cruijff om meer oud-voetballers in de ledenraad te krijgen. Tevens is hij op zondagavond een van de vaste gasten in het voetbalprogramma Studio Voetbal van de NOS.

Om 18.30 uur ‘bellen met...Gert Kruys’. Voor vragen aan FC Volendam trainer Gert Kruys kunt u surfen naar de website www.fanatix.nl en uw vraag per email stellen. Presentatie: Jack Mühren & Bert van der Poppe.