Keuken Kampioen Divisie lanceert 'Chef Keuken Kampioen Divisie'

• donderdag, 11 nov 2021

Keuken Kampioen introduceert Chef Keuken Kampioen Divisie. Deze razende reporter gaat dit seizoen met een wekelijkse video op zoek naar de mooiste verhalen uit de Keuken Kampioen Divisie. Voor de eerste aflevering ging Chef op bezoek bij Mister Keuken Kampioen Divisie: Frank Korpershoek.

De rol van Chef Keuken Kampioen Divisie wordt vervuld door Lars van Velsum. De 31-jarige Oudendijker is een bekend gezicht bij zowel spelers als fans van Keuken Kampioen Divisie-clubs. Van Velsum was voorheen Keuken Kampioen Divisie-watcher bij voetbalkanaal FC Afkicken en content creator bij VoetbalTV. Van Velsum is trots op zijn nieuwe rol: “De Keuken Kampioen Divisie heeft mij de afgelopen jaren echt gepakt met haar toegankelijkheid, sfeer en charme. Ik kan niet wachten om er in deze rol onderdeel van te zijn en samen met de clubs prachtige verhalen vast te leggen.”

Chef Keuken Kampioen Divisie kan worden gevolgd via @ChefKeukenKampioenDivisie op Instagram, Twitter en YouTube.