Kevin Brands te gast in LOVE Sport Extra

• woensdag, 19 nov 2014
  • Leestijd: 1 minuut

Woensdag 19 november om 18.00 uur is FC Volendam-voetballer Kevin Brands te gast in L.O.V.E. Sport “Extra”

Kevin Brands(26) voetbalt vanaf dit seizoen voor 1 jaar op huurbasis voor FC Volendam dat hem huurde van Willem ll. Voordat Brands bij Willem II tekende, stond hij drie seizoenen bij Telstar onder contract. Daarvoor speelde hij negentig wedstrijden in de Jupiler League, waarin hij dertien keer scoorde. Ook speelde hij in deze periode drie wedstrijden voor de KNVB beker, waarin hij één keer doel trof. In juli 2012 ondertekende Brands een contact voor drie jaar bij Willem II, dat hem transfervrij overnam van Telstar. SC Cambuur huurde Brands op 27 juni 2013 voor de rest van het seizoen van Willem II. Hij verliet de club echter halverwege het seizoen vanwege een conflict, waarna hij het seizoen op huurbasis afmaakte bij Telstar.

Om 18.30 uur bellen met…Hans de Koning

Presentatie: Jack Mühren en Bert van der Poppe