Kevin van Kippersluis per direct naar SC Cambuur

• donderdag, 31 aug 2017
  • Leestijd: 1 minuut

FC Volendam ziet op de valreep Kevin van Kippersluis vertrekken naar SC Cambuur. Het was Kevins nadrukkelijke wens om de overstap naar SC Cambuur te maken. Bij FC Volendam zou hij zich dit seizoen moeten richten op de positie van linkeraanvaller.
SC Cambuur haalt hem vooral voor de nummer 10-positie. Kevin speelde vanaf het seizoen 2014-2015 voor FC Volendam en had een aflopend contract. Op 8 augustus 2014 maakte hij zijn debuut voor FC Volendam in de uitwedstrijd tegen FC Oss. Hij speelde 101 competite- en 15 beker- en nacompetitiewedstrijden voor FC Volendam. Daarin scoorde hij 24 doelpunten. In het voorbije seizoen was hij de clubtopscorer van FC Volendam. Saillant detail is dat komende zondag FC Volendam thuis speelt tegen Sportclub Cambuur.

Wij willen Kevin bedanken voor zijn FC Volendam-jaren en hem succes wensen in Leeuwarden.