Kinderen feesten met Frook op de kermis

• dinsdag, 09 sep 2014

Om 11:30 uur stonden de eerste kinderen al te popelen voor het hek van de Kermistent op het Slobbeland. Om 12:00 uur begon namelijk Frook’s Kidskermis, hét kermisfeest voor de jeugd. Bij binnenkomst kregen alle kinderen traditiegetrouw een hawaiislinger voor om hun nek. Ook konden de kinderen zich in de tent gratis laten schminken. Met geweldige optredens van Masterclass, De Sammies, Fraans Faist, De Rosa’s, Jack en de Bendt, Ut Oag Wil Oak Wet en Japie Ossevet werd het een gezellige boel in de Kermistent. Veel artiesten lieten de kinderen op het podium dansen. Dit vonden de kinderen fantastisch! Frook kwam natuurlijk zelf ook even een dansje doen met de kinderen. Japie Ossevet sloot het feest af. Dit was een groot spektakel, want hij werd na afloop weer in het IJsselmeer geduwd. Bij het verlaten van de tent kreeg iedereen een mooi Rabobank-ballon mee naar huis. De Kidsclub van FC Volendam bedankt de Kermistent, hoofdsponsor Rabobank, alle kermisartiesten, Kees Pet, vrijwilligers, EHBO voor de geweldige medewerking om dit evenement een succes te maken!

{foto1}

{foto2}