KIVO en FC Volendam verpakken jarenlange relatie in vernieuwde samenwerking

• woensdag, 14 apr 2021

Het is een instituut in Volendam met wereldwijde zakenrelaties. KIVO Plastic Verpakkingen maakt al tientallen jaren impact in de wereld van duurzame plasticproductie. Ook de relatie met FC Volendam kan duurzaam genoemd worden. Beide partijen hebben die samenwerking verpakt in een vernieuwde, driejarige overeenkomst als premium partner.

“Sinds ik als kleine jongen in aanraking ben gekomen met FC Volendam is KIVO al betrokken”, weet commercieel manager Mike Tol. “De twee zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden. Het is prachtig dat zo’n groot Volendams familiebedrijf voor een langere tijd behouden blijft. Samen bouwen we aan nieuwe successen, zoals KIVO reeds betrokken is geweest bij de vele mooie momenten die de club rijk is.”

Maatschappelijke verantwoordelijkheid

“KIVO is al meer dan veertig jaar een trouwe sponsor van FC Volendam", vertelt Robert Kwakman (rechts op foto hierboven), algemeen directeur van KIVO. "Onze vader is normaal gesproken bij elke thuiswedstrijd aanwezig en is in het verleden zelfs bestuurslid geweest. Als een van de grootste werkgevers van Volendam vinden wij het een maatschappelijke verantwoordelijkheid om de club te steunen en dat doen we dan ook graag. Bij de overdracht van de aandelen van de eerste naar de tweede generatie is zelfs afgesproken dat we FC Volendam blijven sponsoren."

Kwakman vervolgt: "Het is leuk te zien dat zowel KIVO als FC Volendam de lat heel hoog leggen en dat beide partijen bezig zijn hun bedrijf te professionaliseren met als uiteindelijke doel te Champions League te halen" Met een knipoog: "We zullen zien wie dat doel als eerste gaat bereiken.”