Kom in de sfeer met heerlijk diner!

• dinsdag, 19 mei 2015
  • Leestijd: 1 minuut

Vrijdagavond gaan we in een mooie avondzon een spannende avond beleven. De perfecte voorbereiding treft u met vrienden en relaties met een heerlijk diner in de Koningshoek!
Het menu is meer dan voortreffelijk: een amuse met coquilles op een puree van erwtjes met een schuim van konijn; als voorgerecht asperges met huisgerookte zalm met een saus van Zaanse mosterd. Het hoofdgerecht is ossenhaas met lentegroenten en een peper-cognacsaus en als dessert warme saus van chocolade met vanille ijs en een brownie.
Feest vooraf en hopelijk feest na afloop!

Het diner is € 49,50, exclusief toegangskaart en toegang tot de businessclub. Leden Businessclub betalen € 24,50 (per seat), excl btw.

Voor de snelle reageerder: er is nog een tafel aan het raam met uitzicht op het hoofdveld beschikbaar…
Verder nog een paar mooie tafels vlakbij het raam.

Reserveer via dineren@fcvolendam.org