Komend seizoen een uitwedstrijd bezoeken? Vraag een uitkaart aan!

• donderdag, 14 jul 2022

Niet alleen bij thuisduels, ook bij uitwedstrijden is FC Volendam het afgelopen seizoen bijzonder fanatiek gesteund door de eigen aanhang. De club hoopt ook dit voetbaljaar bij de Eredivisie-uitwedstrijden op de support van de fans. Conform de Eredivisie-reglementen zijn supporters in de Eredivisie verplicht om een uitkaart in bezit te hebben om uitwedstrijden in de Eredivisie te bezoeken. Lees op deze pagina alle informatie over uitkaarten en hoe jij als supporter FC Volendam komend seizoen in de uitvakken van de Eredivisie kan aanmoedigen.

Zoals eerder beschreven dienen supporters een uitkaart aan te vragen indien zij een uitwedstrijd bij willen wonen. Via dit formulier is het mogelijk om een uitkaart aan te vragen. Vul alle gegevens in en upload een actuele pasfoto waar je herkenbaar op staat. Let op: indien de pasfoto onherkenbaar of niet meer actueel is kan de situatie zich voordoen dat je aan de poort wordt geweigerd.

Voor het aanvragen van een uitkaart rekent FC Volendam een vergoeding van € 2,50. De opbrengst komt volledig ten goede aan de jeugdopleiding Voetbal Volendam. De betaallink hiervoor is zichtbaar in het aanmeldformulier. Het kan tot vijf werkdagen duren voordat de aanvraag van jouw uitkaart is voltooid. Aanvragen die incomplete gegevens bevatten worden niet in behandeling genomen.

Volledig online

De kaartverkoop voor uitwedstrijden vindt vanaf aankomend seizoen volledig online plaats via de ticketshop. Na verwerking van jouw aanvraag wordt de uitkaart gekoppeld aan jouw persoonlijke Ticketpoint-account. Je kunt daarna via jouw account gemakkelijk kaarten aanschaffen voor uitwedstrijden. Ook kun je via jouw persoonlijke account een plek reserveren voor een eventuele bus die jou naar uitwedstrijden brengt. Houd onze website in de gaten voor de start van verkoop van uitwedstrijden.

Omwisselbiljet

Aanvragers van uitkaarten ontvangen een fysieke pas waarmee zij hun wedstrijdkaart op de wedstrijddag kunnen claimen. Op deze pas is jouw pasfoto zichtbaar om te controleren dat de kaarthouder daadwerkelijk de wedstrijd bezoekt.

Klik hier om jezelf in te schrijven voor een uitkaart!