Lami Sama organiseert loopclinic ouders E-Top

• dinsdag, 25 mei 2010

Lami Sama is sinds vorig seizoen loop en conditietrainer bij FC Volendam. In seizoen 2008-2009 was hij door Winston Bogarde (trainer in dat seizoen van de A2) gevraagd om te assisteren bij zijn elftal. Zijn werk viel als snel in de smaak bij de Technische Staf van FC Volendam en zijn trainingen waren afgelopen seizoen onderdeel van het jeugdplan, de selectie elftallen en was hij assistent bij de B2. Ook komend seizoen zal hij weer onze spelers gaan begeleiden.

Deze trainer is een gedreven sportman die altijd intresse en tijd heeft heeft voor de spelers. Het enthousiasme van zijn pupilen werd ook door de ouders opgemerkt.

Lami: De ervaring heeft mij geleerd, dat er veel nieuwsgierigheid bestaan over mijn vak. Ik krijg regelmatig vragen van enthousiaste ouders en betrokkenen van de jeugdopleiding buiten de technische staf. Daarom zou ik graag voor hen een aantal clinics willen organiseren ter kennismaking met mijn vak. Hiernaast stimuleert het de betrokkenheid tussen ouders en spelers en ouders en FC Volendam. Dit alles levert een positieve bijdrage aan de club.

Komende zondag is de clinic, die gehouden zal worden voor de ouders van de E-top van FC Volendam, op het RKAV- complex.

{foto1}

Loop- en conditietrainer: Lami Sama
Assistent trainer: Fons Veeken
Verzorger: Dirk Vellema