Luister naar de voorbeschouwing op de LOVE om 12:00 uur

• zondag, 13 dec 2009

Hoewel de aftrap zondag tussen Volendam en Haarlem om 14.30 uur is, begint deze voetbalzondag al om 12.00 uur. Want vanaf dat tijdstip zendt de LOVE, zoals voor elke thuiswedstrijd, een voorbeschouwing uit.  Kan het succes van de afgelopen wedstrijd gecontinueerd worden, wie zijn er geschorst, welke spelers zijn geblesseerd en met welke opstellingen zullen beide clubs gaan spelen?

Presentator Floor Heuyerjans krijgt een druk programma want hij ontvang deze middag drie gasten. Dennis Nederlof, opvolger van Edwin Zoetebier als keepertrainer. Nicky Sjaardema, talentvolle verdediger in het belofte team en last but zeker not least Melvin Platje onze eigen enfant terrible! Kortom, luisteren zeker de moeite waard.

De LOVE is te beluisteren, regionaal via de Ether 106.6 fm, op de kabel in Edam / Volendam op 89.0 of TV Kanaal 12+ en via internet kunt u luisteren naar de zgn stream: www.rtvlove.nl
Presentatie: Floor Heuyerjans. Techniek: Richard Torenstra en John Molenaar.