Martijn Kaars keert terug op het oude nest

• maandag, 04 jun 2018
  • Leestijd: 1 minuut

Martijn Kaars keert vanaf aankomend seizoen terug bij FC Volendam. De 19-jarige aanvaller uit Monnickendam is een oude bekende van de club.

Martijn speelde eerder vier jaar in onze jeugdopleiding en maakte in 2014 de overstap naar Ajax. Het afgelopen seizoen maakte hij deel uit van de O19 van de Amsterdammers; het vlaggenschip van de jeugdopleiding. Zijn avontuur bij Ajax kwam echter tot een eind en ondanks interesse van meerdere andere clubs keert Martijn nu dus terug op het oude nest.

FC Volendam is dan ook trots dat Kaars na vier seizoenen Ajax ervoor kiest om hier bij de selectie de volgende stappen te maken in zijn ontwikkeling.

De aanvaller zal in eerste instantie via Jong FC Volendam zijn kans proberen te pakken. FC Volendam wenst Martijn hierbij veel succes en feliciteert hem met zijn overstap!