Mathieu Boots woensdag te gast bij LOVE

• woensdag, 12 aug 2009

In de tweede aflevering van het nieuwe seizoen ‘LOVE Sport Extra’ is Mathieu Boots van FC Volendam te gast in het LOVE-sportprogramma

Mathieu Boots kwam redelijk laat het profvoetbal binnenwandelen. Op zijn vierentwintigste debuteerde hij in de wedstrijd VVV - FC Volendam (1-2) op 19 augustus 2000 voor FC Volendam.
Na een jaar vertrok Boots naar het Belgische KV Mechelen dat destijds speelde in de Tweede Klasse. KV Mechelen werd kampioen en promoveerde naar de Eerste Klasse maar Boots speelde in dat jaar teleurstellend acht wedstrijden. Aan het einde van het seizoen vertrok hij naar het Japanse Yokohama FC. Voor het seizoen 2004/05 keerde Mathieu Boots terug bij FC Volendam waar hij zijn profcarrière begon.

LOVE Sport Extra, woensdagavond tussen 18.00 uur en 19.00 uur op LOVE-Radio!Presentatie Jack Mühren en Ed Guyt.

LOVE-Radio: FM 106.6, kabel 89.0, TV-kanaal 12+, Internet Livestream: www.rtvlove.nl