Met de auto of georganiseerde busreis naar De Graafschap-uit

• dinsdag, 07 sep 2021

FC Volendam speelt op vrijdag 10 september het uitduel bij De Graafschap af. Voor het uitvak zijn er 367 kaarten. Fans hebben de mogelijkheid om met de eigen auto te gaan of met de georganiseerde supportersbus. Hieronder vind je alle informatie.

Auto

Autokaarten voor De Graafschap-uit zijn vanaf heden te koop in de fanshop. Er zijn 117 kaarten beschikbaar voor fans die met de auto gaan. De prijs per toegangskaart is € 10,-. Bij de administratie dien je voor elk gekocht ticket een naam op te geven. Klik hier voor de openingstijden van de administratie. Bij voorkeur betalen met pin.

Georganiseerde bus

Voor de georganiseerde busreis zijn 250 kaarten beschikbaar. De kosten voor de busreis én het wedstrijdticket zijn in totaal € 25,-. De bus vertrekt om 16.45 uur vanaf Tase-terrein (parkeerplaats waar de Dirk van den Broek stond). Aanmelden kan door Nick Venema een bericht te sturen via 06-53199480. Geef de namen en het aantal kaarten aan hem door. Bij het instappen wordt gevraagd naar een geldige QR-Code via de CoronaCheck app. Zonder QR-Code is het niet mogelijk de wedstrijd te bezoeken. Zie hieronder meer informatie.

Coronacheck app

Voor dit duel worden de maatregelen van de Rijksoverheid gevolgd. Daarom heb je naast een wedstrijdkaart ook een negatieve testuitslag, herstel- of vaccinatiebewijs nodig. Dit bewijs dien je middels de gratis CoronaCheck app bij toegang te tonen. Ben je nog niet volledig gevaccineerd of heb je nog geen vaccinatiebewijs? Dan dien je binnen 24 uur voor aanvang van de wedstrijd een eenmalige gratis sneltest te doen via testenvoortoegang.nl. Let op: dit verloopt niet via FC Volendam.

Zorg dus voor een werkende QR Code. Die krijg je:
- 14 dagen na je laatste vaccinatie;
- of via een herstelbewijs, waarmee je aantoont dat je corona hebt doorstaan. Hiervoor dien je positief te zijn getest door de GGD. Ook dient je positieve coronatest ouder dan 11 dagen te zijn en niet langer geleden dan 180 dagen.
- of bij een negatieve test via Testen Voor Toegang. Deze is 24 uur geldig.