Met de Supporters-vereniging naar FC Zwolle

• dinsdag, 16 nov 2010

Vrijdag 26 november om 18:45 uur speelt FC Volendam een uitwedstrijd tegen FC Zwolle. De Supportersvereniging wil graag een bus laten rijden naar deze uitwedstrijd.

De kaartverkoop vindt plaats op:
- dinsdag 23 november van 19:00 tot 20:00 uur,
- maandag 22 november geen kaartverkoop i.v.m. wedstrijd FCVD.

De kosten zijn:
- €20 voor leden van de Supportersvereniging en
- €32 voor niet-leden (worden ingeschreven als lid).

Overige informatie:
- Alleen bij voldoende belangstelling gaat de busreis door.
- De bus vertrekt om ±16:00 uur vanaf het Supportershome.
- Alcoholhoudende drank is niet toegestaan.
- Vergeet je ledenkaart en legitimatie niet!

Telefonisch bestellen:
Leden buiten Volendam kunnen tijdens bovenstaande uren telefonisch bestellen. Het telefoonnummer is 0299-368438. Let op: dit geldt alleen voor leden! Kaarten kunnen tot max. een half uur vóór vertrek worden afgehaald in de bestuurskamer.

Vrij vervoer:
Op eigen gelegenheid naar Zwolle is ook mogelijk. Toegangskaarten zijn vanaf 17:15 uur te koop aan de kassa van het Gastenvak en kosten dan €13,-. Parkeren kan gratis in de bewaakte busssluis nabij het Gastenvak.

Alcohol is niet toegestaan en legitimatie is verplicht.

Net als vorig jaar, zijn Volendam-supporters van harte welkom in het Supporterscafé van FC Zwolle vanaf 17:00 uur. Supporters die van plan zijn gebruik te maken van deze uitnodiging kunnen zich opgeven via info@sv-volendam.nl. Er wordt gezorgd voor gratis broodjes en een live optreden.