Michael Dingsdag neemt tegen Feyenoord en sc Heerenveen trainersrol waar

• dinsdag, 05 dec 2023
  • Leestijd: 1 minuut

FC Volendam is bij assistent-trainer Michael Dingsdag uitgekomen om tijdelijk de taak van hoofdtrainer op zich te nemen. De resterende twee wedstrijden voor de winterstop, uit bij Feyenoord en sc Heerenveen, worden geleid door de ex-verdediger. Hij wordt hierbij geassisteerd door Regillio Simons en Frank van der Geest.

FC Volendam heeft Dingsdag, Simons (assistent-trainer Jong FC Volendam) en Van der Geest (keeperstrainer) bereid gevonden de club te helpen in de resterende wedstrijden voor het kerstreces. Dingsdag betreurt de ontstane situatie. "Als de club en de spelers een beroep op mij doen, ben ik vanzelfsprekend bereid de club te ondersteunen."

FC Volendam beraadt zich op het verdere vervolg. Dingsdag en Simons handhaven hun taken als trainers van Jong FC Volendam en werken aan een oplossing voor het duel tegen Jong ADO Den Haag, dat tegelijk valt met het uitduel tegen sc Heerenveen.

Tekst & foto's: FC Volendam