Middenbouwspelers Guus Olgers en Dean Bonjasky actief voor KNVB-selectie

• donderdag, 27 okt 2022

Guus Olgers en Dean Bonjasky, speler van de FC Volendam middenbouw, hebben deze maand meegedaan aan een activiteit met de nationale KNVB-selectie van de Onder 14.

De Onder 14 heeft nog geen nationale selectie zoals oudere leeftijden dat hebben. Dit start pas vanaf Oranje Onder 15. Wel worden talentvolle jongens van Nederlandse clubs op jongere leeftijd uitgenodigd om op de KNVB Campus in Zeist onderling wedstrijden tegen elkaar te spelen. Op deze manier wordt de ontwikkeling van spelers gestimuleerd en de potentie ingeschat.

Dean en Guus

Namens de middenbouw van FC Volendam werden Dean Bonjasky en keeper Guus Olgers uitgenodigd om deel te nemen aan deze activiteiten. Met veel inzet en een grote glimlach kwamen zij thuis van de activiteit bij de KNVB. Onlangs pakten meer spelers uit de jeugdopleiding van FC Volendam hun koffers om naar Zeist af te reizen. Onlangs speelden Givairo Read, Imran Nazih (Oranje Onder 17) en Billy van Duijl (Oranje Onder 18) hun opwachting voor afgevaardigde teams. Ook voormalig Volendammers Micky van de Ven en Denso Kasius schitteren geregeld in het oranje van de nationale teams.

Foto's en tekst: FC Volendam