Mike Eerdhuijzen in voorlopige selectie Nederlands Elftal O19

• woensdag, 06 mrt 2019

Het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar werkt eind deze maand een drietal wedstrijden af in het kader van kwalificatie voor het Europees Kampioenschap. KNVB-coach Maarten Stekelenburg heeft 35 spelers opgenomen in zijn voorlopige selectie voor het toernooi en tot deze selectie behoort onder andere “onze eigen” Mike Eerdhuijzen (Jong FC Volendam).

Naast de Onder 19-selectie van Wales treft Oranje Onder 19 Slovenië en Spanje. Nederland begint het toernooi woensdag 20 maart om 19.00 uur in Hardenberg tegen Wales. De wedstrijd wordt gespeeld op Sportpark de Boshoek van HHC Hardenberg. Zaterdag 23 maart staat op Sportpark Marsdijk in Assen de wedstrijd tegen Slovenië op het programma. Dit duel begint om 16.00 uur ‘s middags.

Onder 19 sluit de kwalificatieweek af op dinsdag 26 maart met een wedstrijd tegen Spanje. Ook deze wedstrijd wordt gespeeld op Sportpark de Boshoek van HHC Hardenberg en begint om 19.00 uur.

De definitieve selectie wordt binnenkort bekend gemaakt en wij hopen uiteraard op een uitverkiezing van Mike.

Bij deze wensen we hem alvast veel succes!