Neal Vloeijberghs 'Foxtopperrr' tijdens FC Volendam - Achilles '29

Neal Vloeijberghs

Hoe oud ben je?
Ik ben 11 jaar.

Heb je nog broertjes of zusjes?
Ja 2 broers Kane (9) en Dean (15)

Welke school zit je?
Bassischool de Wingerd.

Welke voetbalploeg zit je?
SV Westfriezen.

Schrijf hier een korte samenvatting van de wedstrijd waarvan je mascotte was:
Het was een hele spannende wedstrijd. Tom Overtoom had de 1-0 gescoord voor FC Volendam. Er waren heel veel spannende momenten en goeie acties. Zoals: Een hele mooie en goede redding van Theo Zwarthoed.

Wat vond je ervan om mascotte te zijn en wat heb je allemaal gedaan?
Als allereerst werden we (ik mijn broers en mijn moeder) ontvangen in het stadion door Teun en Nel. Daarna werden we rondgeleid door het stadion. Daar hebben we hele leuke dingen gezien die andere mensen niet zien als ze wedstrijd komen kijken. We zijn langs de kleedkamers geweest, de wasruimte, de blessurekamer en de plek waar de wedstrijd word opgenomen. Daarna ging ik kennismaken met de scheidsrechters en mocht ik meelopen op het veld. En als laatste gingen we met Teun en Nel de wedstrijd bekijken op de tribune. Ik heb een super leuke en hele mooie dag gehad!

Wie vond je de beste speler?
Tom Overtoom.

Heb je nog tips voor de trainer? Wat zou hij moeten veranderen om het team nog beter te maken?
Ik heb geen tips. De trainer is erg goed en voetballers van FC Volendam hebben goed gespeelt.

{foto1}