Nieuw clubkostuum voor spelers en medewerkers FC Volendam

• donderdag, 04 sep 2014
  • Leestijd: 1 minuut

Afgelopen dinsdag was het passen en meten voor de spelers en medewerkers van FC Volendam. Eén voor één maakten alle spelers en leden van de staf hun opwachting in de kleedkamer om hun nieuwe clubkostuum te passen. Iedereen werd in het nieuw gestoken: de selectie kreeg een vrijetijdspak, mogelijk gemaakt door C&A. Alle leden van de staf en alle medewerkers en bestuursleden kregen een driedelig kostuum, eveneens mogelijk gemaakt door C&A.

Ook werd iedereen voorzien van een paar nieuwe schoenen. Voor de selectie een paar sneakers voor onder het vrijetijdspak, voor de staf, medewerkers en bestuursleden suède schoenen die perfect bij het kostuum passen. De schoenen worden aangeboden door Raymond Groot Schoenmode uit Hoorn, in samenwerking met Greve Schoenfabriek uit Waalwijk.

{foto1}

{foto2}