Nieuwe elftalfoto 2011-2012 gemaakt

• vrijdag, 19 aug 2011
  • Leestijd: 1 minuut

Afgelopen dinsdag is in het Kras Stadion een nieuwe elftalfoto geschoten door huisfotograaf Fred Rotgans. In vergelijking met de vorige elftalfoto staan er een flink aantal nieuwe gezichten op. Van deze nieuwe elftalfoto wordt ook een nieuwe poster gemaakt. Deze is gratis op te halen bij de balie van de administratie van FC Volendam. De poster zal beschikbaar zijn vanaf zondag 28 augustus bij de thuiswedstrijd tegen GA Eagles.

{foto1}

Bovenste rij van links naar rechts: Klaas Smit (elftalbegeleider), Kees Tol, Iljaas Rodjan, Dominique van Dijk, Henny Schilder, Michiel Kramer, Kevin Tano, Barry Opdam, Achmed Ahahaoui, Lorenzo Piqué, Nick Tol, Erik Scheltens (clubarts)

Middelste rij van links naar rechts: Peter Visser (hersteltrainer), Mohammed Ajnane, Glenn van Zoolingen, Jack Tuijp, Theo Zwarthoed, Robbin Ruiter, Sonny Stevens, Robert Mühren, Leon Tol, Olaf Lindenbergh, André Dooijeweerd

Onderste rij van links naar rechts: Roy Bakkenes, Murat Önal, Gerry Koning, Maikel van der Werff, Harald Wapenaar (keeperstrainer), Gert Kruys (hoofdtrainer), Johan Steur (assistent-trainer), Berry Smit (assistent-trainer), Frank Schilder, Mark de Loor, Rick Kruys, Jahmill Flu