Nieuwe seizoen in volle stadions

• vrijdag, 11 jun 2021

Vanaf het begin van het nieuwe seizoen wordt er gevoetbald in volle stadions. Het kabinet besloot vandaag dat de maximale capaciteit van de stadions per 30 juni benut kan worden.

Op 6 augustus trapt FC Volendam de competitie af in Eindhoven, in een vol stadion! Het kabinetsbesluit van vandaag zorgt ervoor dat de wedstrijden dit seizoen in volle stadions gespeeld worden, mét uitsupporters!

Voorwaarden

Uit de Fieldlab Evenementen blijkt dat de stadions onder voorwaarden 100% bezet kunnen worden. Eenieder in het stadion dient een negatieve coronatest of vaccinatiebewijs te hebben.

Uitsupporters

De Regiegroep Voetbal & Veiligheid constateert dat de terugkeer van uitsupporters mogelijk is. Het is aan de lokale autoriteiten om te bepalen hoeveel uitsupporters er per wedstrijd aanwezig mogen zijn.

Seizoenkaart

Wachtte je op dit geweldige nieuws met het verlengen of aanschaffen van je seizoenkaart? Klik dan snel hier en laten we er samen voor zorgen dat het Kras Stadion vanaf de eerste thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag (13 augustus) oranje kleurt!