Nieuwe Vriendenploeg FC Volendam

• donderdag, 30 jan 2014
  • Leestijd: 1 minuut

Kersvers bestuurslid Jan Smit heeft een groep ‘Vrienden van FC Volendam’ om zich heen verzameld. De ploeg bestaat vooralsnog uit 13 personen, maar daar zullen in de toekomst ongetwijfeld Vrienden bij komen. ‘Het zijn allemaal mensen die de club een zeer warm hart toedragen. De 'Vrienden' gaan elk jaar naar twee topwedstrijden om er daar een mooi voetbalfeestje van te maken. En daar heeft natuurlijk iedereen nu al zin in!’ aldus Jan.

Onder deze Vriendengroep wordt elk seizoen een plek op het wedstrijdshirt verloot. Gisteravond vond de loting plaats, en daar bleek Thomas Zwarthoed de gelukkige winnaar te zijn. Thomas heeft echter Care IS (Care Investment Services) de eer gegeven. ‘Als Kras Recycling staat ons bedrijf al voldoende als FC Volendam-liefhebbers bekend. Ik geef graag anderen de mogelijkheid om zich op dat prachtige shirt te profileren.’

{foto1}