Online kaartverkoop nóg makkelijker met samenwerking Ticketpoint

• maandag, 25 mei 2020

FC Volendam en Ticketpoint.nl hebben een samenwerkingsovereenkomst ondertekend. Vanaf komend seizoen verzorgt ticketingorganisatie Ticketpoint, jarenlang ticketpartner van onder andere de Toppers-concerten, de kaartverkoop van Het Nieuwe Oranje. Hiermee wordt het voor fans nóg makkelijker om online je tickets en seizoenkaart te bestellen. Met de naderende seizoenkaartcampagne is dit voor de club, fans, partners en alle andere betrokkenen een mooie stap vooruit.

Richard de Weijze (links op de foto), zakelijk directeur FC Volendam, is blij dat het de service voor fans van FC Volendam naar een hoger niveau kan tillen. “Een van de doelstellingen van Wim Jonk is om het Kras Stadion vol te spelen. Afgelopen seizoen hebben we kunnen zien dat er steeds meer mensen hun weg naar het stadion weten te vinden. De samenwerking met Ticketpoint gaat het voor de fans nóg makkelijker maken om er elke twee weken met familie, vrienden, collega’s of kennissen een avondje FC Volendam van te maken. Niet alleen voor de Volendammers, maar ook voor de mensen ver daarbuiten. Het bieden van kwaliteit en service aan onze supporters en de bezoekers van het Kras Stadion staat bij ons hoog in het vaandel. Met Ticketpoint hebben we als het ware een ‘sterke speler’ binnengehaald.”

'FC Volendam sportambassadeur'

"Naast andere takken van sport, waaronder ijshockey, ijsspeedway, basketbal maar ook paardensportevenementen zoals Jumping Amsterdam, kijken we enorm uit naar de samenwerking met FC Volendam", vertelt Marcel van Loon (derde van links samen met partner Yvonne), directeur van Ticketpoint. "We beschouwen FC Volendam als een aansprekende sportambassadeur voor onze organisatie. Deze club staat midden in de samenleving en is een icoon waar Volendammers en mensen daarbuiten ontzettend trots op zijn. We dragen graag ons steentje bij aan de verbinding met de hechte gemeenschap in Volendam en daarbuiten. FC Volendam heeft de potentie om een stabiele Eredivisie-club te worden en wij zijn trots om daar een bijdrage aan te kunnen leveren."

Jan Smit: ‘Oranjegevoel gemene deler’

Bestuurslid Jan Smit (uiterst rechts op de foto) heeft goede ervaringen met Ticketpoint: “De afgelopen jaren ben ik rond de Toppers-concerten van dichtbij in aanraking gekomen met de werkwijze van Ticketpont. Dit doen zij al vijftien jaar en daar heb ik een goede ervaring aan over gehouden. We delen met elkaar hetzelfde warme oranjegevoel. Ik kijk ernaar uit om dat vanaf nu samen verder uit te dragen en de fans van FC Volendam nóg meer aan de club te kunnen binden."

Seizoenkaartcampagne aanstaande

Deze week start FC Volendam met de seizoenkaartcampagne voor het seizoen 2020/’21. Bestaande seizoenkaarthouders ontvangen een persoonlijke e-mail van Ticketpoint met daarin een unieke betaallink. Hiermee kun je met één druk op de knop je seizoenkaart verlengen. Ook potentiële nieuwe seizoenkaarthouders kunnen online hun seizoenkaart aanschaffen en daarmee Het Nieuwe Oranje steunen in moeilijke tijden. Houd je mailbox en de officiële clubkanalen de komende dagen goed in de gaten.