Ontknoping van het seizoen nadert met de Jupiler Play-Offs

• dinsdag, 10 mei 2011
  • Leestijd: 1 minuut

De Jupiler Play-Offs gaan weer beginnen, en jij kunt het meemaken! Sowieso door zelf naar het stadion te gaan, maar je kunt ook fan worden van de Jupiler League Hyves en zo simpel kans maken op één van de vele tickets! We gaan 3x2 kaarten weggeven per wedstrijd!

Op 10 mei gaan de Jupiler Play-Offs weer van start en strijden acht Jupiler League clubs voor twee plekken in de Eredivisie. Als supporter wil je natuurlijk geen wedstrijd missen en de Jupiler League biedt je de mogelijkheid om op een eenvoudige manier kaarten te winnen voor de Jupiler Play-Offs.

Ga naar http://www.hyves.nl/jupilerleague

En door fan te worden van de Jupiler League Hyves pagina maak je kans op gratis kaarten voor de Jupiler Play-Offs wedstrijden van jouw favoriete club. En als hoofdprijs verloten we kaarten voor de finale wedstrijden, en wie weet zit jij straks vooraan om alles mee te maken!