Op een andere tribune zitten? Upgrade je seizoenkaart!

• dinsdag, 21 jan 2020

De tribunes in het Kras Stadion worden elke wedstrijd steeds beter bezet. Om de uitdagingen die hierbij komen kijken zo goed mogelijk aan te vliegen, is FC Volendam geregeld in gesprek met de eigen supporters. Een mooi resultaat hiervan is de supportersgroep op de Jaap Jonk tribune, die inmiddels plaatsneemt op de tribune. De volgende stap is om iedereen in het stadion plaats te laten nemen op de tribune waar hij of zij een seizoenkaart of kaartje voor heeft gekocht. Vanaf de komende thuiswedstrijd wordt hier strenger mee omgegaan.

Wil je als fan toch liever op een andere tribune zitten? Dan heb je de mogelijkheid om je seizoenkaart te upgraden. Supporters met een seizoenkaart op de Pé Mühren tribune kunnen voor een eenmalig bedrag van € 15,- hun seizoenkaart laten upgraden naar een toegangsbewijs op de Jaap Jonk tribune. Vanaf de eerstvolgende thuiswedstrijd, tegen Helmond Sport, is het niet langer toegestaan om plaats te nemen op een andere tribune dan waar je seizoenkaart recht op geeft. Dit conform de huisregels van FC Volendam. Tevens blijft het hek tussen de Pé Mühren tribune en de Jaap Jonk tribune gesloten.

Upgraden bij administratie
Upgraden is simpel. Vanaf woensdag 22 januari 2020 kun je hiervoor bij de administratie van FC Volendam terecht. Er wordt aangeraden om dit te doen buiten wedstrijddagen om, zodat de wachttijd zo beperkt mogelijk is. Na inlevering van je seizoenkaart voor de Pé Mühren tribune en bijbetaling van € 15,- krijg je je nieuwe seizoenkaart voor de Jaap Jonk tribune.

Let op: De bijbetaling geldt alléén voor volwassenen. Jeugd t/m 18 jaar kan gratis upgraden.

FC Volendam en de spelersgroep zijn blij met de steun vanaf de tribunes. Dit wordt bijzonder gewaardeerd en draagt bij aan een sfeervoller Kras Stadion. Met bovenstaande stap hoopt FC Volendam aan die sfeer een bijdrage te leveren en te zorgen voor een zo optimaal mogelijke stadionbeleving voor iedere fan.

Heb je vragen? Stuur dan een mail naar ticketing@fcvolendam.org.