Op eigen vervoer naar Almere City - FC Volendam

• maandag, 29 jul 2013

Op zaterdag 3 augustus 2013 speelt FC Volendam de uitwedstrijd tegen Almere City FC om 18:45 uur. U kunt op eigen gelegenheid deze wedstrijd bezoeken en een kaartje kopen bij de kassa van het uitvak. Kaarten voor deze wedstrijd kosten € 10,00
Vergeet niet uw legitimatie/ID mee te nemen!

Bijzonderheden;

- Geen paraplu’s op het bezoekersvak
- Muziekinstrumenten wel toegestaan
- Spandoeken/vlaggen wel toegestaan, mits deze niet over de reclame borden worden gehangen.
- Bij zich dragen ID-bewijs verplicht
- Geen alcohol

Alcohol Protocol Almere

In de APV van Almere is opgenomen het verbod om tijdens betaald voetbalwedstrijden van Almere City FC alcoholhoudende drank te nuttigen en/of bij je te hebben. Dit verbod geldt van 2 uur voor de wedstrijd tot 2 uur na de wedstrijd in een aangewezen gebied van 1 km rond het stadion, gelegen tussen de Hogering, Hogevaart, Vrijheidsdreef en de Tussenring te Almere.

Om onduidelijkheden te voorkomen en om te zorgen voor een gezellig en prettig verblijf in Almere tijdens bovengenoemde wedstrijd, zijn door ons de afspraken rond dit verbod nogmaals duidelijk verwoord in onderstaande punten:

• Twee uur voor, tijdens en twee uur na de wedstrijd is het in bezit hebben van alcohol binnen genoemde straal ook in de bus en/of auto verboden. In de bus zal het geplaatst moeten worden in de bagageruimte en in andere voertuigen zal het in de bagageruimte geplaatst moeten worden.
  • Voor het betreden van het aangewezen gebied zal de bus door stewards van FC Volendam ontdaan worden van alcoholhoudende drank en zullen zij alle alcoholhoudende drank opbergen in de bagageruimte.
  • Bestuurders van personenauto’s zijn er zelf verantwoordelijk voor dat er geen alcohol meer wordt aangetroffen in de auto, met uitzondering van de afgesloten bagageruimte.
  • Een eventuele bus van de supporters van FC Volendam zal (indien hiervoor aanleiding is) voor aankomst bij het stadion gecontroleerd worden op de aanwezigheid van alcohol door de politie.
  • Bij aantreffen van alcoholhoudende drank bij een enkele supporter zal proces-verbaal opgemaakt worden tegen deze supporter. De aanwezige drank zal alsnog inbeslag genomen worden.
  • Bij aantreffen van grote hoeveelheden alcohol in de passagiersruimte van de bus, kan er besloten worden om alle personen in de bus de toegang te weigeren tot het stadion en de gehele bus terug te sturen naar Volendam.
  • Personen die naar het oordeel van de politie en/of stewards dronken zijn, zullen geen toegang krijgen tot het stadion. Zij zullen de wedstrijd in de bus c.q. auto moeten afwachten.
  • Personen die zich in kennelijke staat van dronkenschap buiten hun voertuigen bevinden zullen worden aangehouden door de politie.