Op eigen vervoer naar Jong AJAX - FC Volendam

• maandag, 18 aug 2014
  • Leestijd: 1 minuut

Vrijdag 22 augustus om 20:00 uur speelt FC Volendam de uitwedstrijd tegen Jong AJAX. Kaarten voor deze wedstrijd kunnen gekocht worden bij de administratie van FC Volendam. Bij deze kaarten ontvangt u dan een parkeerroute en een parkeervoucher. Deze dient u daar zichtbaar onder uw voorruit te plaatsen bij aankomst op De Toekomst.

Kaarten voor deze wedstrijd kosten €10,-. LET OP! Er is GEEN kaartverkoop aan de kassa op De Toekomst!

Parkeren
Supporters van FC Volendam dienen hun voertuigen te parkeren op P-BORCHLAND en dienen het parkeerbewijs, dat ontvangen wordt bij aankoop toegangsbewijs, zichtbaar achter de voorruit te plaatsen. Parkeertarief is € 3.00 per voertuig.

ID bewijs bij is dragen is verplicht en alcohol wordt NIET verstrekt.

Amsterdam kent een duidelijk en strikt beleid op het gebied van (antisemitische-) kwetsende spreekkoren. Hiertegen zal stringent en direct adequaat worden opgetreden en overtreders zullen aangehouden en worden bestraft.