Open Talentendag bij Purmersteijn

• maandag, 07 feb 2011
  • Leestijd: 1 minuut

PURMEREND - Voetbalvereniging Purmersteijn houdt in samenwerking met FC Volendam ook dit jaar een Open Talentendag. Jeugdspelers uit de regio kunnen op woensdag 9 maart hun voetbaltalenten tonen aan de selectietrainers en scouts van Purmersteijn en FC Volendam.
Purmersteijn staat bekend om zijn goede jeugdopleiding. De C1 en D1 spelen op het hoge niveau van de Landelijke 2e Divisie en de beste E-pupillen spelen al in de 2e klasse bij de D-pupillen. Als resultaat van deze jeugdopleiding, is er ook een samenwerkingsverband met FC Volendam.
De Open Talentendag is voor C-junioren en D-, E- en F-pupillen, die nog geen lid zijn van Purmersteijn en FC Volendam. Deze dag wordt gehouden op het sportcomplex van Purmersteijn aan de Van IJsendijkstraat 140 in Purmerend. De E- en F-pupillen zijn van 15.00 tot 16.00 uur aan de beurt, de C- en D-pupillen van 16.30-17.30 uur. Kijk op www.purmersteijnjeugd.nl voor meer informatie en aanmelden. Of stuur een mail naar opentalentendag@purmersteijn.nl