Open Uitnodiging Afscheid Bestuur

• donderdag, 05 sep 2019

FC Volendam neemt op feestelijke wijze afscheid van oud-voorzitter Henk Kras, ex-bestuursleden Henk Binken, Henk Schoorl en Cor Tol en de afgetreden leden van de Raad van Commissarissen. De afgelopen 19 (!) jaar hebben zij zich met kennis van zaken en veel bevlogenheid ingezet voor de ontwikkeling en stabiliteit van de club. Hiervoor willen wij hen, samen met u allemaal, bedanken.

Flinke stappen vooruit voor FC Volendam
Met ingang van 30 juni 2019 is het langst zittende bestuur in het betaalde voetbal afgetreden. Samen met de sponsoren, supporters en andere relaties van FC Volendam is door “de drie Henken” en Cor veel bereikt en in gang gezet. Zo is de club tot tweemaal toe gepromoveerd naar de Eredivisie en werden geweldige nieuwe initiatieven in het leven geroepen. Er werden grote stappen gezet met de professionalisering van de jeugdopleiding en het stadion is Eredivisie-waardig gemaakt.

Uitnodiging afscheidsreceptie
Wij willen de bestuursleden en RvC-leden op passende wijze in het zonnetje zetten voor hun inzet en betrokkenheid. Graag bieden wij u de gelegenheid om de heren persoonlijk te bedanken tijdens een afscheidsreceptie. Deze vindt plaats op zondag 15 september van 13.00 uur tot 15.30 uur in het verenigingsgebouw ‘St. Jozef’ in Volendam.

Wij nodigen u van harte uit hierbij aanwezig te zijn!