Ordelman Administraties blijft achter oranje staan: ‘Als een komeet omhoog’

• zondag, 11 apr 2021

In de rubriek Wij Blijven Oranje spreken we met bedrijven die FC Volendam ook volgend seizoen trouw blijven als sponsor. Ook achter de naam van Ordelman Administraties uit Purmerend kan in de boeken een vinkje.

“Je wilt er heel graag bij blijven horen”, vertelt directeur Lex Ordelman. Ordelman Administraties brengt de totaalzorg voor financiën onder één dak. Van financieringsaanvraag tot salarisadministraties en subsidies. “Ik vind het mooi om iets terug te kunnen doen en tegelijkertijd wil ik leuke dingen blijven doen bij FC Volendam. Netwerken, dat is zo ontzettend belangrijk. Ik blijf, omdat ik nog steeds heel veel vertrouwen heb in Team Jonk en in de andere mensen bij de club. En dat FC Volendam daardoor op bepaalde vlakken als een komeet omhoog blijft schieten, zoals nu al aardig het geval is.”

Visie

Volgens Ordelman is er een duidelijke visie bij de club. “Wim Jonk heeft het een aantal keren goed uitgelegd. Je moet werken aan de hand van die visie. Als je weet wat je visie is en je daar met iedereen binnen de organisatie trouw aan blijft, gaat het lukken om je doelen te bereiken. Kan haast niet anders. Zo werken wij als bedrijf ook. Je moet weten waar je naartoe wilt en al je middelen daarop afstemmen. Het is krachtig, als je dat kunt zien.”

Ordelmans sponsorpakket bestaat onder andere uit een reclame-uiting op de videowalls en twee businessseats. “Het is leuk om klanten mee te nemen, vaak willen mensen zelfs meerdere keren mee. Laten we hopen dat we het snel weer kunnen meemaken.”

Aanraden

Het sponsorschap van Ordelman Administraties bij FC Volendam ontstond jaren geleden op opvallende wijze. “Er stond in een plaatselijke krant in Purmerend een advertentie, waarin stond dat je een wedstrijd van FC Volendam vanuit de businessclub kon bekijken. Dat vond ik zo leuk, dat ik er uiteindelijk ben gebleven. Ik kwam wel al bij FC Volendam, trouwens. Een paar keer per jaar. Maar dan gewoon op de normale tribune, samen met mijn zoon. Mensen die een bedrijf hebben en voetbal leuk vinden, zou ik aanraden om ook eens te kijken of een sponsorschap bij FC Volendam iets voor ze is.”