Oude tijden herleven met het nieuwe klassieke thuisshirt

• woensdag, 29 jun 2022

Het oranje van FC Volendam is terug op de Eredivisie-velden. Een vertrouwd beeld dat in het verleden meer regel dan uitzondering was. In het nieuwe thuisshirt waarmee FC Volendam een nieuw hoofdstuk toevoegt aan het Eredivisie-avontuur, is een vleugje van het succesverleden verwerkt. In klassieke stijl laten we samen oude tijden herleven! Het nieuwe tenue is verkrijgbaar in de webshop en Fanshop in het Kras Stadion.

In samenwerking met Robey Sportswear is dit seizoen het vertrouwde oranje tenue bewerkt met klassieke elementen uit het roemruchte verleden. Shirts waarmee FC Volendam menig topclub succesvol bestreden heeft. Het Volendamse karakter komt ook terug in de nek, waar een passage uit het Volendams Volkslied terug is te vinden. Want: ‘D’r is gien mooier plekkie an ’t IJselmeer’.

Naam, rugnummer & Eredivisie-badge

Het FC Volendam-thuistenue is vanaf heden verkrijgbaar in de Fanshop en webshop. Het tenue bestaat uit het thuisshirt, een short en kousen. Het is mogelijk om jouw shirt te bedrukken met de naam en rugnummer van jouw favoriete speler. Ook de Eredivisie-badge mag op jouw shirt natuurlijk niet ontbreken. Alle items zijn beschikbaar in de maten 92 t/m 5XL. Kindermaten zijn op dit moment alleen beschikbaar via pre-order en is voorzien van de uitingen van de Johan Cruyff Foundation. FC Volendam streeft ernaar deze vóór de competitiestart van het nieuwe seizoen beschikbaar te hebben. Shop de tenues hier!

Johan Cruyff Foundation op kindershirts

Hoofdsponsor BetCity en FC Volendam stellen de ruimte op de jeugdtenues beschikbaar voor een maatschappelijk doel. De juniorshirts worden dit seizoen omarmd door de Johan Cruyff Foundation. De foundation werkt samen met organisaties die een vergelijkbare missie hebben als de Cruyff Foundation of zich hier nauw betrokken bij voelen. Het gezamenlijke doel is om meer kinderen te laten sporten en bewegen. Die waarde sluit aan bij de visie van FC Volendam.