Ouderen hebben dag van hun leven bij FC Volendam

• maandag, 15 aug 2022

Een groep van veertig ouderen heeft zondag de wedstrijd van FC Volendam tegen N.E.C. Nijmegen bezocht en een prachtige dag beleefd. In samenwerking met De Zorgcirkel waren deze ouderen uit Volendam en omgeving uitgenodigd voor dit duel.

De groep, waar ook oud-spelers bij zaten, heeft de wedstrijd onder het genot van een hapje en een drankje bekeken in de Mercedes Benz-lounge. De ouderen genoten duidelijk van de middag. Een aantal bleef nog lang hangen in het Kras Stadion en konden hun geluk niet op.

Rondleiding

Vier weken geleden was er ook een groep van vijftien ouderen te gast in het Kras Stadion. Hier zaten ook oud-spelers bij. Zij kregen een rondleiding door het stadion en werden voorzien van koffie, gebak en lunch. Ze hebben ook de training van het eerste elftal bekeken en zijn daarna op de foto geweest met de spelers en trainer Wim Jonk. Als souvenir gingen zij met een wedstrijdshirt van FC Volendam naar huis.