Overeenkomst tussen FC Volendam en StadMedia verlengd

• donderdag, 02 jun 2022
  • Leestijd: 1 minuut

FC Volendam en StadMedia hebben besloten de samenwerking voort te zetten. StadMedia is voor FC Volendam een cruciale partner die verantwoordelijk is voor de OFF TV LED-boarding en videowalls van FC Volendam en dit wordt komend Eredivisieseizoen voortgezet. Beide partijen zijn zeer tevreden over de samenwerking. Derhalve is ervoor gekozen de samenwerking een jaar te verlengen.

Sinds 2016 is StadMedia verbonden aan FC Volendam. Vanaf toen zijn er grote stappen gezet in het verder professionaliseren van de club. StadMedia verkoopt de reclametijd voor en na de Eredivisiewedstrijden om zo het bereik en zichtbaarheid van adverteerders te vergroten. Een unieke samenwerking waar niet alleen FC Volendam en StadMedia beter van worden. Op de website van StadMedia is meer informatie beschikbaar.

Bart de Boer (StadMedia) en Seger Wagenaar (Accountmanager FC Volendam) poseren met het FC Volendam shirt