Paasactie bij FC Volendam-Achilles '29

• woensdag, 16 apr 2014

Vrolijk Pasen bij Het Andere Oranje!

De kortingsactie van FC Volendam voor kinderen en volwassenen was afgelopen vrijdag een groot succes. Bijna 5.000 supporters juichten FC Volendam naar de overwinning op Jong Ajax. Reden voor een herhaling op tweede paasdag! Met daarbij ook nog eens een extra leuke paasverrassing!

Om half 3 speelt Het Andere Oranje tegen de zwart-witten van Achilles ‘ 29. Kinderen en jongeren t/m 18 jaar betalen € 2,50 en volwassenen € 5,- voor een mooie plek op de Jaap Jonktribune. En wederom VOL = VOL.

MAAR………………Kom je in het oranje dan is de entree ook nog eens helemaal gratis! (Geldig op de Jaap Jonk tribune, alleen voor jeugd t/m 18 jaar)

Deze actie leent zich uitstekend voor een gezellig uitje met het hele gezin. Want wat is leuker dan met de kinderen een gezellige sportmiddag te beleven?

{foto1}

NEEM JE BAL MEE!! Na afloop mogen alle kinderen lekker ballen op het veld

Na afloop van de wedstrijd mogen kinderen t/m 15 jaar zelf een balletje trappen op het hoofdveld. Hiermee vervullen we de wens van veel kinderen om zich even een profvoetballer te wanen. Ze mogen hun eigen ‘lievelingsbal’ hiervoor gebruiken.
De zelf meegenomen bal moet voor de wedstrijd ingeleverd worden bij de fanshop bij de hoofdingang. Direct na de wedstrijd kunnen de kinderen dan bij de fanshop hun bal weer ophalen en naar de spelersingang van het veld komen. Zodra het veld vrij is gegeven mogen zij dan naar hartenlust ballen!!