Palingshirt haalt internationale media; in najaar nieuwe levering

• dinsdag, 18 jul 2023

Het Palingshirt is een groot succes! Dinsdag was de lancering van het nieuwe uitshirt van FC Volendam voor het seizoen 2023-2024 en binnen één dag was het overgrote deel van de voorraad uitverkocht. Het Palingshirt werd zelfs internationaal opgepikt door diverse online platforms en tv-uitzendingen. Een mooie promotie voor FC Volendam en de palingvisserij. Door het overweldigende succes heeft de club een nieuwe bestelling gedaan met Palingshirts, die verwacht wordt in het najaar.

FC Volendam krijgt veel verzoeken voor het Palingshirt. Op korte termijn krijgt de club een kleine hoeveel shirts binnen. Met deze shirts worden de mensen op de wachtlijst voorzien. Vanaf het najaar is het Palingtenue weer in alle maten beschikbaar. Je kunt je inschrijven voor de wachtlijst, zodat jij als eerste hoort wanneer het Palingshirt weer beschikbaar is. Laat je gegevens achter op deze pagina.