Persdag in ontspannen sfeer

• woensdag, 29 jun 2011
  • Leestijd: 1 minuut

In een ontspannen sfeer heeft FC Volendam de jaarlijkse persdag gehouden in het Kras Stadion. Vice-voorzitter Henk Schoorl liet de pers weten dat de club vol ambities zit voor het nieuwe seizoen. De missie van FC Volendam is om in het vorig jaar ingezette vijfjarenplan een organisatie op te bouwen en te versterken met een begroting die een langdurig verblijf van FC Volendam in de eredivisie moet waarborgen.

De club wil de begroting in de komende jaren opkrikken naar 7 miljoen euro door het aantrekken van meer sponsors en meer publiek. Onlangs is men aan de oostkant begonnen met het dichtmaken van de hoeken van het stadion, een klus die in de winterstop af moet zijn. Die uitbreiding leidt tot meer sponsorfaciliteiten. De club krijgt zelfs een multifunctioneel sportmuseum. Op de wedstrijddag kunnen in die ruimte sponsors hun relaties ontvangen en op andere dagen is het museum voor toeristen toegankelijk.