Peter Visser tekent een jaar bij

• dinsdag, 02 aug 2016
  • Leestijd: 1 minuut

Mondeling was de club er al uit met Peter. De voetballiefhebber pur sang heeft het ontzettend naar zijn zin bij de club en twijfelde dus geen moment. Peter hoort inmiddels bij het interieur en is een graag gezien staflid. Iedere morgen stapt Peter op de fiets vanuit Edam naar Volendam en start zo zijn werkdag bij FC Volendam. Na binnenkomst van de spelersgroep wordt de schade opgenomen en krijgt hij te horen wie er bij hem komen trainen en wat de spelers wel en niet kunnen doen. Peter is de schakel tussen de medische staf en de veldtrainers. Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk op de spelers. Peter heeft door middel van het zetten van zijn krabbel zich ook voor het komende seizoen weer verbonden aan FC Volendam.

{foto1}