Podobrace Group vergroot weer sponsorschap en steunt FC Volendam ook komende seizoenen

• dinsdag, 09 aug 2022

Podobrace is al jarenlang een zeer betrokken sponsor van onder andere FC Volendam. Daarbij werd Podobrace vorig jaar ook hoofdsponsor van Jong FC Volendam en Voetbal Volendam. Voor komende seizoenen heeft Podobrace niet alleen besloten te verlengen, maar hun sponsoring ook te verhogen tot premium partner van FC Volendam. Voor zowel Podobrace als FC Volendam is dit zelfs slechts het begin van een hele fijne en langdurige relatie.

Met jaarlijks meer dan een miljoen bestellingen is Podobrace actief in 15 landen en marktleider voor (sport)braces, (sport)zolen en medische hulpmiddelen in de Benelux en Duitsland. Eigenaar Bill Duin heeft altijd al een enorm groot oranje hart voor Volendam en alle clubs gehad en hij is niet de enige in de familie: beide opa’s zijn namelijk voorzitter geweest van FC Volendam en hadden zelfs een tribune in het stadion. Voor Duin is het dan ook steeds een droom die uitkomt om een bijdrage te kunnen leveren aan de ontwikkeling en groei van onder andere FC Volendam. Hij wil de aankomende jaren dan ook nog veel meer gaan investeren in de club om zo samen die droom te kunnen realiseren.

'Dromen van Europees voetbal'

"Ik ben altijd al ongelooflijk trots geweest op Volendam, waar we vandaan komen en waar we als dorp voor staan", zegt Duin. "Ons hele gezin heeft altijd al een oranje hart gehad en een groot zwak voor alles wat vanuit het hart komt. Onze beide opa’s hebben hun hele hart aan de FC gegeven en deze prachtige mensen hebben ons gemaakt tot wie we zijn. Voor mij en ons hele gezin is het dan ook mooi om dat cirkeltje weer rond te maken en om wellicht samen met die geweldige supporters, de club en alle andere ondernemers echt iets moois neer te zetten en te investeren in een gezamenlijke droom. Een droom om niet alleen van Volendam een volwaardige Eredivisie club te maken, maar om zelfs te dromen van Europees voetbal en een groot stadion."

"Ons hele gezin is dan ook erg trots dat wij, al is het maar een beetje, hierin ons steentje mogen bijdragen", vervolgt Duin. "De FC zal dan ook altijd kunnen rekenen op onze steun en betrokkenheid en ook in de toekomst wil ik dit nog veel meer gaan uitbreiden. Hoe mooi zou het zijn als we met elkaar iets neerzetten waar al onze voorouders een beetje van zullen glunderen daarboven. Ik hoop dan ook dat er nog vele mooie momenten zullen komen en we de aankomende jaren nog vele mooie dingen gaan meemaken met elkaar."

'Slechts het begin'

Accountmanager Martijn Stroet reageert ook verheugd op de verlenging van Podobrace. “De jarenlange steun vanuit de familie Duin en familie Schilder komt nu terug via Bill Duin. Wij zijn als club supertrots om zo’n lange historie te prolongeren. Dit is slechts het begin van onze mooie samenwerking en we kijken er naar uit samen richting ’t Skip te gaan.”