Primeur in Nederland: dubbele rij ledboarding tijdens livewedstrijd

• donderdag, 21 jan 2021
  • Leestijd: 1 minuut

FC Volendam greep de wedstrijd tegen PSV voor de TOTO KNVB Beker aan voor een uniek bedankje voor de sponsors. De club installeerde een twee ring met ledboarding, bóven de reeds bestaande rij ledboarding. Een primeur op de Nederlandse voetbalvelden.

Naast de mogelijkheid om te adverteren op de extra rij ledboarding, greep FC Volendam dit moment aan om alle sponsoren van de club in het zonnetje te bezetten. Tijdens de wedstrijd tegen PSV, die door ruim een miljoen mensen werd bekeken, waren de namen van alle bedrijven te zien op de ledboarding. Daarmee spreekt FC Volendam zijn waardering uit voor de steun van de sponsors in deze tijden. Ook bij de wedstrijd FC Volendam - De Graafschap van zondag 24 januari zijn de sponsors te zien op de tweede ring ledboarding.