R.K.V.V. DEM mogelijke tegenstander FC Volendam in 2e ronde TOTO KNVB Beker

• zaterdag, 04 nov 2023
  • Leestijd: 1 minuut

R.K.V.V. DEM is de mogelijke tegenstander van FC Volendam in de 2e ronde van de TOTO KNVB Beker. De wedstrijd wordt afgewerkt op 19, 20 of 21 december.

Eerst zal FC Volendam de wedstrijd in de 1e ronde tegen Excelsior Maassluis moeten winnen, om R.K.V.V. DEM als tegenstander in de volgende ronde te treffen. Wegens het uitgestelde duel tegen Ajax, zullen de Wijdbroeken het duel tegen de club uit de Tweede Divisie pas op donderdag 16 november om 20:00 uur afwerken.

Derde Divisionist

R.K.V.V. DEM komt uit in de Derde Divisie. In de 1e ronde wist de ploeg uit Beverwijk met 3 - 1 te winnen van Hoogeveen. In de kwalificatierondes werd al gewonnen van XerxesDZB (1 - 0) en Sportlust '46 (3 - 1). In de Derde Divisie staat DEM op een elfde plaats, na elf wedstrijden. Het zit in de competitie bij RKAV Volendam, waar het op 7 oktober met 4 - 2 van verloor.