Rabobank 4 vs. 4 Toernooi groot succes!

• vrijdag, 01 jun 2018

Op donderdag 31 mei 2018 werd het Rabobank 4 tegen 4 toernooi gehouden op het Cruijff Court in Volendam. De organisatie lag in handen van de Kidsclub van FC Volendam.

Het 4 vs. 4 Toernooi wordt georganiseerd voor alle kinderen uit groep 5 en 6 van basisscholen in Volendam. Maar liefst 19 teams deden deze keer mee! Het toernooi begon om 10:00 uur met de eerste poulewedstrijden. Om 12:00 uur was er een pauze waarin Los Barrenderos een straatvoetbalshow gaf. De kinderen genoten zichtbaar van de trucs en technieken van deze heren en dame. Helaas moest de show vroegtijdig worden afgebroken door het aankomende onweer. Het toernooi werd gepauzeerd waarna alle kinderen snel naar huis konden. Om half 3 werd het toernooi hervat met de laatste poulewedstrijden.

Daarna volgde de halve finales in de groepen 5 en 6. De finale bij groep 5 was uiteindelijk tussen de teams van Nicolaasschool 5 en Petrus 5B. Na een spannende finale won de Petrus 5B met 2-1!

De finale van groep 6 ging tussen ‘t Kofschip 6A en Petrus 6A. Uiteindelijk won Petrus 6A maar liefst met 3-0! Speler van het toernooi werd Sean Steur van ’t Kofschip!

Wij willen de scheidsrechters, de EHBO, de Sportkoepel en alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet!